miercuri, 16 noiembrie 2011

Wind of change

De ceva vreme n-am mai creat nimic nou. In parte, din cauza unor motive obiective. Pe de alta parte, n-am avut dispozia afectiva necesara.

DAAARRR... pentru ca tocmai mi-au revenit inspiratia, entuziasmul, cheful de munca (nu stiu pe unde s-au ratacit pana acum) am decis sa fac niste schimbari.

Si-am inceput cu blogul. E mai proaspat, mai curat, mai uscat si... miroase a alb. Depasind totusi cliseele publicitare... ce parere aveti? E prea insipid? Prea plictisitor? Prea alb? Prea-prea? Sau inca e prea ametit?

Astept pareri! :)

p.s: Urmeaza sa modific si bannerul si sa-l cocotez in loc de titlu.

3 comentarii:

copilarim spunea...

mie imi place:D se pregateste de iarna!

Leti spunea...

aprobat :)

FoamBubbles spunea...

Well... thank you, girls! :)

Acum nu-mi ramane decat sa (si) postez ceva pe blogul proaspat aprobat.

In curand... sper.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...