marți, 8 decembrie 2009

Dupa ArtBoutique...

La Sibiu... Am reintalnit prieteni vechi si locuri dragi... Am cunoscut oameni noi si unele nume din lumea virtuala au acum si un chip... Am urcat si coborat cele mai multe scari din viata mea si, cum era de asteptat, am facut si putina febra musculara... Am vizitat, am admirat, am ras, am asteptat, m-am plictisit, mi-a trecut, am schimbat pareri, complimente, carti de vizita si tehnici de lucru, am vandut, am cumparat, am facut schimburi... am adunat prieteni si amintiri. Deci... a fost frumos. :)

Am facut un drum luuung, lung, lung pana acolo. 15 ore dus, 14 ore intors, cu cate o stationare de 2 ore pe peronul din Vintul de Jos(pe un friiiig...) ... eh..dar cine mai tine socoteala? :P

Si acolo ne-am cocotat tooocmai in varful turnului. Vedeti ceasul? Pai la fereastra de deasupra lui am fost noi. Va fac cu mana...Se vede in poza? :)Macar ne-am bucurat de cea mai frumoasa priveliste. Aceasta...
Standul nostru... cu bijuteriile mele, hartiile lui Andy si, nu in ultimul randul, traistutele Larisei. Cu mandrie am adaugat una dintre ele in prea-plina mea colectie de genti si traistute. :D

Felicitarile din hartie handmade s-au vandut cel mai bine... spre marea satisfactie a lui Andy, care si acum, la ora 1, mai "fabrica" niste hartie. :D Din pacate aici mai erau doar doua ... si cateva semne de carte. Dar vom reveni cu modele noi in curand...numai sa se usuce hartia de acum. ;)


Vecinii de etaj...cu lucruri foarte, foarte frumoase.

Larisa... descoperind Sibiul... de sus. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...